1η
ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Βιβλιογραφική αναζήτηση και στάθμη των γνώσεων
Π1: Τεχνική έκθεση για τις εκπαιδευτικές δυνατότητες των
serious
games. (3) /
MUSIC
Στο παραδοτέο αυτό γίνεται περιγραφή των νέων τεχνικών
δημιουργίας παιχνιώδους εκμάθησης και εκπαίδευσης, τόσον όσο
αφορά τον τρόπο σχεδιασμού και υλοποίησης, όσο και το
τεχνολογικό μέσο εφαρμογής τους.
Π2: Τεχνική έκθεση για την τρέχουσα γνώση στην ψηφιακή
καθοδήγηση εργαλειομηχανών και τους κώδικες καθοδήγησής τους.
(3) /
m3
Στο παραδοτέο αυτό γίνεται συλλογή υλικού για την περιγραφή των
σύγχρονων ψηφιακά καθοδηγούμενων εργαλειομηχανών
CNC
αλλά κυρίως για την τυποποίηση κατά
ISO
του κώδικα ψηφιακής καθοδήγησής τους καθώς και τις διαφορές
ανάμεσα στις καθοδηγήσεις διαφόρων κατασκευαστών σε τόρνευση και
φραιζάρισμα.
Π3: Τεχνική έκθεση για το περιεχόμενο και τη δομή των
serious
games. (3) /
MUSIC
Στο παραδοτέο αυτό περιγράφεται ο τρόπος δημιουργίας σεναρίου
παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής περιβάλλοντος και
του στυλ γραφικών, των επιπέδων, των τεχνολογιών που θα
χρησιμοποιηθούν για να ικανοποιήσουν κάθε μαθησιακό στόχο (web
mobile,
augmented
reality) και του τρόπου
μετακίνησης από επίπεδο σε επίπεδο (gameplay).
Π4: Τεχνική έκθεση για την περιγραφή και χρήση του παιχνιδιού
και δυνατότητες συμμετοχής παικτών. (6) /
m3
Στο παραδοτέο αυτό γίνεται μια ανάλυση του τρόπου με τον οποίο
εφαρμόζονται τα παιχνίδια
SG ως παιχνίδι ενός
παίκτη ή παιχνιδιού πολλαπλών παικτών.
Π5: Διεργασίες διάχυσης αποτελεσμάτων 1ης ενότητας.
(6) /
m3
Στο παραδοτέο αυτό παρουσιάζεται η αρχική μορφή της ιστοσελίδας
στην οποία περιγράφεται η εξέλιξη του προγράμματος,
δημιουργείται
logo
για το παιχνίδι ώστε να είναι αναγνωρίσιμο από την ενδιαφερόμενη
κοινότητα και οι αρχικές δραστηριότητες δημοσιοποίησης του
έργου.
|
Παρουσίαση του έργου στο Open House της DMG στο
Pfronten: |
 |
|